Giliran Leuniey Berhijab Penuh

on Friday, May 31, 2013


leuniey
Isteri kepada penjaga gol bola sepak kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat, Leuniey Natasha mengakui masa sudah sampai untuk dirinya berhijab penuh selain perancangannya untuk mengerjakan umrah pada bulan Ramadan kelak.
“Sebenarnya saya baru sahaja berhijab penuh sejak 2 minggu lalu dan sekarang sedang dalam proses untuk biasakan diri bertudung apabila keluar. Bukan apa, terus-terang saya sudah lama simpan niat untuk bertudung ini Cuma tunggu masa saya benar-benar bersedia untuk tampil kekal dengan berhijab. Tak mahu lah jadi bila rimas dan panas saya suka-suka bukak,” ujar Leuniey yang dipetik dari portal Murai.
Malah keputusan Leuniey untuk bertudung turut mendapat sokongan penuh suami dan keluarga;
“Selain keluarga, Apex orang yang paling banyak memberikan sokongan dan dorongan tanpa henti kepada saya kerana dia amat gembira apabila saya beritahu saya mahu bertudung.” SUMBER

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment