PANAS!!!! (2 GAMBAR) Isteri Kedua Ashraf Muslim, Wan Sakinah Ahmad Saburi?

on Thursday, July 18, 2013

PENTING Anda ada page bisnes di FB ? Jom tingkatkan like page dengan murah dan pantas !
 Likes ialah trafik, 'nyawa' anda dalam menjalankan pemasaran di Internet & FB ni.
 klik / copy link ini untuk maklumat lanjut...

https://www.facebook.com/notes/boost-fanpage/perkhidmatan-pantas-dan-berkualiti-untuk-boost-kan-fanpage/239451646193147


(2 GAMBAR) Isteri Kedua Ashraf Muslim, Wan Sakinah Ahmad Saburi? | Kecoh sehari dua ini,apabila dikatakan pelakon kacak Ashraff Muslim sudah berkahwin dua iaitu dengan gadis yang bernama Wan Sakinah Ahmad Saburi di Thailand.Perkara ini bukanlah gosip ataupun fitnah lagi sebagaimana yang dinafikan oleh pelakon ini sendiri apabila dikeluarkan oleh media tempatan,Kosmo!.


Perkara ini diketahui apabila Ashraf hari ini hadir ke Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Lumpur.Sehubungan dengan itu, Mahkamah Tinggi Syariah di sini hari ini membenarkan pelakon Mohd. Ashraf Muslim untuk menarik balik permohonan kebenaran poligami. Hakim Syarie Muhamad Abdul Karim Wahab mengarahkan Mohd. Ashraf untuk membayar kos mahkamah RM8,000 kepada isteri pertama, Noor Dayana Lokman.


Apapun,kami dari krew mediasiber mengucapkan selamat pengantin baru kepada pasangan ini dan mendoakan agar perkahwinan mereka dirahmati dan diberkati.Juga diharapkan kepada Ashraf Muslim, jangan lupakan tanggungjawab anda kepada isteri pertama.

Dalam pada itu, tersebar pula gambar isteri kedua Ashraf Muslim, namun kami tidak dapat pastikan adakah gambar wanita berkenaan benar-benar Sakinah atau sekadar palsu semata-mata.


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment