Ana Dahlia anak emas Suhan Movies

on Wednesday, July 3, 2013



ANA DAHLIA merupakan pelakon utama drama Cinta Yang Satu dan Dia Tetap Ayah.

SEMEMANGNYA diakui rezeki Suhan Movies & Trading Sdn. Bhd. melimpah ruah apabila apa sahaja produk keluaran syarikat produksi gergasi tersebut pasti berjaya menembusi tembok kukuh pelbagai stesen televisyen di negara ini.

Laluan seperti terbentang luas di depan mata bagi pemilik produksi, Rosyam Nor untuk memasarkan drama-drama terbitan syarikatnya baik di stesen milik kerajaan, Radio Televisyen Malaysia (RTM) mahupun stesen swasta sejak beberapa tahun lalu.

Terbaharu, dua buah drama terbitan syarikat itu berjudul Dia Tetap Ayah akan ditayangkan di Astro Prima manakala Cinta Yang Satu di TV2.
ROSYAM NOR

Kedua-dua drama terbitan Suhan Movies itu menampilkan Ana sebagai pelakon utamanya. Namun penerbit drama tersebut, Rosyam Nor menyatakan ia cuma kebetulan rezeki Ana untuk menjadi pelakon utama.

"Sebenarnya saya sememangnya mengutamakan anak didik saya daripada program realiti TV, Pilih Kasih seperti yang saya berikan kepada Ana.

"Hakikatnya, bukan senang untuk artis dapat watak yang betul-betul kena dengan watak yang diberi, malah saya sudah berjanji pada mereka dalam masa dua tahun mereka akan dikenali dengan syarat mereka ada komitmen dan kekuatan sendiri," ujarnya tegas.

Rosyam juga memberitahu, biarpun kedua-dua karya tersebut menggunakan khidmat Ana, watak yang dimainkan cukup berbeza antara satu sama lain.

sumber : http://www.kosmo.com.my/kosmo/index.asp
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment