“Apa Masalahnya Jika Saya Kahwin Lari?” – Shahz Jaszle

on Monday, July 1, 2013



Biarpun pertunangan Shahz Jaszle dan Redzwani Puteri sudah diputuskan sejak 10 Jun lalu oleh keluarga Puteri, namun Shahz tetap menegaskan bahawa dia tetap mahu meneruskan perhubungannya dan bernikah dengan Puteri biarpun tanpa restu keluarga.

Shahz yang menegaskan bahawa dia terlalu mencintai Puteri dan tekad untuk kahwin lari sekiranya gagal memujuk keluarga Puteri untuk menerimanya kembali. Walaupun Shahz tahu bahawa, biarpun dia disahkan tidak bersalah, keluarga Puteri tidak mahu menerimanya lagi setelah segala kontroversi yang berlaku.

“Apa masalahnya jika saya kahwin lari! Saya akan terus pujuk keluarga Puteri terima saya. Kahwin lari adalah pilihan terakhir walaupun saya tidak mahu perkara itu terjadi. Tapi jika itu (kahwin lari) ketentuan jodoh kami, nak buat macam mana? Saya benar-benar tertekan, tapi kerja perlu diteruskan,” ujar Shahz Jaszle.

Menurut Shah Jaszle juga, selepas insiden dia ditangkap khalwat Puteri semakin kerap menemaninya di set penggambaran jika ada kelapangan, tidak pula timbul soal Puteri ponteng kuliah.

Shahz juga mengakui bahawa isu berkenaan tangkap khalwat benar-benar buatnya tertekan dan sudah penat untuk berhadapan dengan isu ini.

sumber :http://ohartis.com/ 

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment