Maut Tertusuk Besi Terpelanting

on Wednesday, July 3, 2013



INILAH kereta Proton Wira milik Ooi Yean Teong (gambar kecil) yang pecah cermin depan selepas dihentam plat besi sebelum menusuk leher mangsa hingga maut di Teluk Intan, Perak kelmarin.

TELUK INTAN - Seorang lelaki terbunuh selepas lehernya tertusuk plat besi yang terpelanting ke dalam kenderaannya di Kilometer 42, Jalan Teluk Intan-Sitiawan dekat sini kelmarin.

Ooi Yean Teong, 51, yang bekerja sebagai penimbang kelapa sawit dipercayai terlanggar plat besi berkenaan yang kemudiannya terpelanting memecahkan cermin hadapan Proton Wira yang dipandunya.

Ketua Polis Hilir Perak, Asisten Komisioner Goh Kok Liang berkata, kejadian berlaku kira-kira pukul 10 malam ketika mangsa bersama seorang rakannya dalam perjalanan pulang selepas makan malam di sebuah restoran di Sitiawan.

"Ketika melalui lokasi kejadian, mangsa dikatakan terlanggar sebatang plat besi melengkung yang kemudiannya melantun ke dalam kenderaan melalui cermin hadapan.

"Malangnya, besi berkenaan terkena pada leher mangsa sehingga menyebabkannya terbunuh di tempat kejadian," katanya pada sidang akhbar di sini semalam.

sumber : http://www.kosmo.com.my/kosmo/index.asp


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment