Raja Ema Berkebaya Gothic Untuk Melodi Raya

on Thursday, July 25, 2013

Sebuah rakaman khas raya , Melodi Raya telah diadakan di PWTC dan acara program hiburan itu dihangatkan lagi dengan kehadiran ramai artis dan selebriti popular tanah air. Semua artis berpakaian baju raya sesuai dengan tema sambutan Aidilfitri. Agak lain sikit dengan artis lama ini yang berpakaian kebaya tetapi ala gothic dan bermake up ala gothic juga..artis tersebut ialah Raja Ema.



Apa komen Raja Ema, 45 apabila ditanya tentang pakaian yang agak luar biasa
“Baju yang Kak Ema pakai hari ini sebenar baju kebaya. Biasanya baju kebaya orang padankan dengan kain batik dan korsetnya orang pakai di bahagian dalam. Tapi hari ni Kak Ema padankan dengan skirt dan pakai korset di luar.



“Nampaklah moden sikit dan lain dari yang lain tapi tetap ada ropol-ropol. Kak Ema pakai macam ni sebab lagipun hari ni (semalam) akak akan buat persembahan”,

“Buat apa kita nak tua kan diri kita. Kak Ema berfesyen bukan sebab nak nampak muda, tapi tak salah kalau kita nak jaga penampilan. Sebagai artis kita kena ada imej tersendiri. Lagipun bukan Kak Ema pakai yang dedah, dedah atau berpeluk-peluk."
sumber : http://nurizspace.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment