Seleb VS Seleb

on Monday, July 1, 2013

Jom kita lihat perbandingan fesyen-fesyen artis Malaysia

Nora Danish & Marion Caunter
Kedua-dua selebriti ini miliki susuk badan yang menawan.Bukan saja pilihan warna hitam yang menjadi persamaan mereka, malahan posisi tangan dan kaki juga seakan sama, walaupun berada di majlis yang berbeza. Dari segi keseragaman, Detektif Stailista pilih Marion Caunter, tapi dari segi keberanian, Nora Danish nampaknya berjaya.


Tasha Shilla & Fara Fauzana
Mungkin ada yang bersetuju jika persalinan Tasha Shilla dan Farah Fauzana ini mempunyai persamaan. Bagaimanapun kedua-duanya menggayakan gaun malam daripada pereka fesyen yang berbeza. Tasha Shilla dari rekaan Hazwani Osman, manakala Fara Fauzana dari rekaan Jovian Mandagie.


Maya Karin & Lisa Surihani
Dua aktres terbaik ini telah berjaya memikat hati . Maya Karin dengan personanya yang mengagumkan di dalam gaun putih. Sementara Lisa Surihani  dengan gaun sopan rekaan Jovian Mandagie.


Wawa Zainal & Siti Saleha
Muda dan berbakat besar. Kedua-dua bintang ini tampil dengan gaun tidak terlalu meleret dan apa yang pasti kedua-duanya miliki tema geometri. Jika Siti Saleha begitu berani menayangkan sedikit betisnya yang putih, Wawa Zainal (rekaan WanPa) selesa dengan terdedah di lengan.


Erra Fazira & Rozita Che Wan
Ketika menghadiri majlis ulang tahun seorang teman yang betemakan blok warna tidak lama dulu, Erra Fazira dan Rozita Che Wan telah hadir dengan beg merah jambu koleksi peribadi selari dengan gaya kasual masing-masing. Biasalah Rozita Che Wan kalau tak seksi dan Erra Fazira tampil kasual bak gadis belasan tahun.






sumber : http://www.murai.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment