Seleb VS Seleb

on Monday, July 1, 2013

Jom kita lihat perbandingan fesyen-fesyen artis Hollywood

Mary Kate Vs Ashley Olsen
Pasangan kembar Mary Kate dan Ashley Olsen ini tampil dengan gaya tersendiri lagi pelik ketika ke acara Met Gala 2013 baru-baru ini. Gaun malam Ashley Olsen itu tidak sesuai di badannya. Persalinan Mary Kate pula mungkin boleh membuatkan Peta naik hantu kerana kehadiran bulu binatang itu.

Beyonce Vs Blake LivelyApabila gaun meleret Givenchy yang dipakai Beyonce berlawan dengan gaun Gucci yang dipakai Blake Lively. Siapakah pemenangnya? Suka dengan kesederhanaan yang ada pada gaun Blake dan rasanya gaun Givenchy itu terlalu berserabut di badan Beyonce.

Jennifer Lopez Vs Anne HathawayJennifer Lopez tak mahu kalah gaya dengan gaun harimau kumbang rekaan teman rapatnya Michael Kors, manakala Anne Hathaway tampil berani menunjukkan sebahagian badannya dengan gaun Valentino. Amboi Anne Hathaway, rambut baru nampak.

Giuliana Rancic Vs Ivanka Trum
Giuliana Rancic dan Ivanka Trump mempunyai persamaan. Untuk itu kali ini mereka disatukan ketika hadir di majlis Met Gala 2013 baru-baru ini. Sesuai dengan tema Punk, rasanya Ivanka Trump menepati tema acara. Dari hujung rambut hingga hujung kaki, dia memang tampak cukup Stailista.
]


sumber : http://www.murai.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment