Tahniah Ira FM Selamat Lahirkan Bayi Lelaki

on Wednesday, July 10, 2013

Tahniah Ira FM Selamat Lahirkan Bayi Lelaki | Tahniah diucapkan buat penyampai radio Era Fm, Ira atau nama sebenarnya Ira Mohd Amin, 29, setelah selamat melahirkan bayi lelaki yang merupakan anak pertamanya malam tadi.
Tahniah Ira FM Selamat Lahirkan Bayi Lelaki

Ira yang juga juga satu-satunya penyampai wanita pertama di Era FM yang sudah berumahtangga telah selamat melahirkan bayi lelaki yang diberi nama Mohd said Zahiril pada jam 11.27 malam tadi di Hospital Pakar DEMC, Shah Alam ditemani suami, Shahril Ezani Razali dan beberapa orang krew dari Era FM turut menunggu menyambut berita gembira di perkarangan hospital.

Menarik sempena kelahiran pertama bayi pertama Ira dan juga penyampai Era FM sendiri, para pendengar setia Era FM dan juga peminat-peminat Ira Mohd Amin berpeluang untuk mengikuti perkembangan serta detik-detik menyambut kehadiran anak sulung Ira secara langsung menerusi radio Era FM malam tadi.

Tahniah diucapkan buat Ira dan suami juga Era FM di atas kelahiran bayi sulung Ira yang merupakan bayi sulung untuk stesen radio di Malaysia! sumber


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment