Zizan Razak Nafi Tak Disiplin Dan Besar Kepala

on Friday, July 5, 2013

Zizan Razak Nafi Tak Disiplin Dan Besar Kepala | Sifat manusia, tidak akan pernah lengkap atau sesempurna seperti diharapkan, yang nyata bukan satu atau dua cerita telah timbul yang mendakwa pelawak dan pengacara terkenal, Zizan Razak semakin tidak berdisiplin dan bersikap besar kepala sejak akhir-akhir ini.
Zizan Razak Nafi Tak Disiplin Dan Besar Kepala

Walaupun isu Zizan Razak tak disiplin dan besar kepala bukan perkara baru, ia masih diperkatakan segelintir pihak yang pernah bekerjasama dengan beliau menerusi pelbagai program televisyen atau filem.

Zizan, yang sudah lali dengan pelbagai gosip dan dakwaan berkenaan menghadapinya dengan tenang dan terbuka. Katanya, jika ada pihak yang tidak berpuas hati dengan tindak-tanduknya, ia bukan disengajakan kerana dia berusaha memberikan komitmen penuh dalam setiap kerjanya.

“Saya langsung tiada niat atau sengaja buat hal. Walaupun saya akui jadual padat menyebab­kan saya kurang rehat dan penat, ia bukan alasan untuk saya ambil mudah kerja saya.

“Setiap hari selepas bangun tidur, saya sentiasa beringat diri ini masih terlalu hijau dalam bidang ini. Tiada sebab untuk saya bersikap besar kepala,” katanya. 

Tambah Zizan lagi, isu kelewatan atau masalah disiplin kadang-kadang tidak dapat dielakkan berikutan kerjayanya yang terikat dengan pelbagai komitmen serentak.

Mahu tidak mahu, lewat ketika menghadiri penggambaran atau acara tetap akan timbul dan tidak dapat dielakkan.

“Bukan sengaja mahu menyusahkan orang lain tetapi kerana kesibukan saya dengan banyak komitmen. Saya selalu berusaha memberikan terbaik dalam setiap komitmen,” katanya.

Menurutnya lagi, dia sentiasa sedar pendapatan dalam dunia hiburan ini diperoleh daripada jaringan hubungan yang baik dengan orang sekeliling
.
Justeru, katanya, tidak mungkin dia berasa bangga diri dengan kedudukan dan populariti dimiliki sekarang.

“Kalau saya salah, saya meminta maaf. Apa yang saya terkilan, hanya satu atau dua kesalahan orang lain membesar-besarkan keadaan sebegitu teruk.

“Kalau orang sudah tidak suka, bagi emas atau permata pun tetap orang hina juga. Saya hanya reda,” katanya. sumber


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment