2 Buah Pinggang Julie Dahlan Rosak Teruk

on Thursday, July 4, 2013

2 Buah Pinggang Julie Dahlan Rosak Teruk | Julie Dahlan kini dilaporkan mengalami masalah kesihatan yang agak membimbangkan apabila kedua-dua belah buah pinggangnya rosak dan hanya tinggal 5% sahaja yang masih berfungsi. Menurut Julie Dahlan,
2 Buah Pinggang Julie Dahlan Rosak Teruk

"Pada mulanya saya tidak boleh terima kenyataan yang saya sakit, namun kini saya bersyukur kerana Allah S.W.T masih memberi saya peluang untuk terus bernafas.

"Saya sudah menjalani pemebedahan beberapa bulan lepas dan kini masih dalam keadaan berpantang."

Menurut Julie lagi, "dalam seminggu saya perlu berulang-alik ke hospital sebanyak tiga kali untuk melakukan dialisis." sumber


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment