Anak Didik Atilia, Hairul & Leen Juarai Ceria Popstar

on Monday, July 8, 2013


Selepas 10 minggu bersaing, akhirnya anak didik kepada penyanyi Atilia iaitu Hairul dan Leen telah diumumkan sebagai juara program Ceria Popstar Akhir yang disiarkan secara langsung dari Studio 1, Astro.

Atilia juga turut boleh tersenyum bangga apabila seorang lagi anak didiknya, Trisya turut meraih gelaran naib juara dalam pertandingan akhir lima penjuru itu.
Dalam konsert akhir tersebut, pasangan Hairul Asri Alis Sofjan, 14, dan Nur Shazleen Natasha Kamaluddin, 13, yang berasal daripada Kuala Lumpur telah berjaya membawa pulang hadiah wang tunai RM20,000 dan trofi kemenangan.

Trisya pula yang berada di tempat kedua, meraih RM15,000 beserta trofi.
Sementara itu, tempat ketiga dimenangi oleh Vasion Mate yang merupakan protégé kepada Cat Farish dengan membawa pulang wang tunai RM10,000. Ianya diikuti dua peserta yang merupakan anak didik juara AF9, Hazama iaitu Razmil ditangga keempat dan Flower Queen tempat kelima, masing-masing memperolehi RM5,000 dan trofi.

Pada pertandingan akhir ini jumlah markah dikira 70 peratus daripada juri profesional, manakala 30 peratus daripada khidmat pesanan ringkas (SMS).
Juri profesional terdiri daripada penyanyi Nurul Wahab, Mawi dan Aaron Aziz.
sumber : http://www.murai.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment