Isu Maria Farida Menggelar Shahz Jazle Sebagai Buaya!

on Saturday, July 6, 2013



Aktres jelita pelakon cerita “Datin ghairah” , Maria Farida telah menggelar Shah Jaszle ataupun bekas teman lelakinya dengan gelaran ‘Buaya’ di mana beliau telah diminta untuk mengulas berita kontroversi Shah Jaszle ditangkap khalwat baru-baru ini.

Dipetik daripada Malaysian Digest, Maria telah ditemui sewaktu majlis memperkenalkan produk terbaru Habib Jewels dan Maria memberitahu bahawa dia sama sekali tidak terperanjat dengan berita tersebut, dan telah menjangkakan perkara tersebut akan berlaku pada Shah kelak.

“Saya tidak terkejut. Memang saya sangka ianya akan berlaku kepadanya. Perkara itu tidak kena mengena dengan saya. Tapi apa yang boleh saya katakan, dia yang jahanamkan hidup dia sendiri.”

“Saya malas nak komen panjang. Memang dia selalu kantoi dengan ramai teman wanitanya sehingga sekarang. Cuma nasib dia kali ini paling besar,” ujarnya.

Maria enggan mengambil tahu berita mengenai bekas teman lelakinya itu namun begitu beliau bersimpati terhadap tunang Shahz, di mana berdasar kisah-kisah yang didengarnya, Redzwani Puteri seorang yang sangat baik.

“Kasihanlah pada tunang dia, dapat buaya macam tu. Lepas tu, satu dia(Shah) perdayakan. Sebenarnya saya malas dan memang tak ambil tahu lagi pasal hidup dia. Saya hanya dengar daripada orang sekeliling yang bercakap pasal hal kontroversi dia itu,” tambahnya lagi.

Shah atau nama sebenarnya adalah Mohd Shahrizal Jaszle Jasmin dan Maria pernah menjalinkan hubungan selama beberapa bulan sebelum putus sekitar awal tahun 2011. Selepas berpisah, Shah pernah bercinta dengan Miera Liyana.

sumber : http://www.mazeermohamad.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment