Kesibukan Menghalang Izzue Islam Berbulan Madu

on Sunday, July 7, 2013

Kesibukan Menghalang Izzue Islam Berbulan Madu | Dek kerana kesibukan dan jadual kerja yang agak padat, Izzue Islam mengaku belum sempat membawa isterinya berbulan madu.
Kesibukan Menghalang Izzue Islam Pergi Bulan Madu

“Saya agak sibuk ketika ini dan belum berkesempatan membawa isteri bercuti untuk berbulan madu. Namun, saya bakal bercuti ke Hong Kong, Macau dan Disneyland bersama para peminat anjuran Safir Go Travel, jadi percutian ini boleh juga dianggap sebagai bulan madu untuk saya dan isteri,” kata Izzue Islam ketika ditemui baru-baru ini.

Izzue turut menyuarakan rasa terujanya untuk bercuti pada 15 Disember sehingga 20 Disember itu nanti memandangkan dia belum pernah bercuti di luar negara lagi. Ia juga adalah peluang keemasan baginya kerana percutian ini merupakan pengalaman pertamanya menyertai pakej percutian bersama para peminat.

“Percutian selama 6 hari 5 malam tajaan Safir Go Travel ini sememangnya merupakan peluang keemasan yang dinantikan oleh saya kerana selain dapat bercuti, saya juga dapat bersama dengan para peminat secara lebih dekat lagi,” katanya.

Dalam pada itu, Izzue juga sempat memberitahu beliau tidak menyesal membuat keputusan untuk berkahwin ketika namanya sedang menjadi igauan para gadis kerana baginya perkahwinan itu telah membuka dimensi baru dalam hidupnya kerana kehadiran isteri yang juga selaku pengurusnya itu membuatkan hidupnya lebih terurus dalam pelbagai aspek. sumber


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment