Mati di dalam banglo kontraktor

on Saturday, July 6, 2013


ANGGOTA polis mengusung mayat salah seorang mangsa yang ditemui mati di dalam bilik sebuah banglo di Sibu semalam.

SIBU – Tiga beranak ditemui mati dalam keadaan menyayat hati selepas disyaki dipukul dengan sebatang buluh sebelum dibiarkan bergelimpangan di dalam bilik yang dicemari dengan gas memasak dalam kejadian di sebuah banglo dua tingkat di Pulau Li Hua di sini semalam.

Mayat Ling Yung Ming, 40, Christine Tiang Soon Ai, 14, dan Victor Tiang Soon Sheng Tai, 2, ditemui dengan kesan lebam di seluruh badan akibat dipukul dengan buluh tersebut pada pukul 10.30 pagi.

Kejadian itu disyaki dilakukan oleh suami Yung Ming selepas dia dikatakan tidak dapat menanggung bebanan hutang dan masalah peribadi yang dihadapinya. Lelaki berusia 43 tahun itu merupakan kontraktor kelas D.

Difahamkan, selepas memukul tiga beranak itu, lelaki terbabit dikatakan cuba memukul pula anak sulung lelakinya yang berusia 17 tahun yang berada di tingkat bawah namun gagal apabila remaja tersebut dapat melarikan diri melalui tingkap.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Datuk Zulkifli Hassan berkata, sebaik dapat menyelamatkan diri, remaja itu terus meminta pertolongan daripada jiran-jiran sebelum menghubungi polis. Dia kini dikatakan trauma dengan kejadian itu.

Katanya, polis yang tiba tidak lama kemudian masuk ke dalam banglo tersebut sebelum menemui mayat tiga beranak tersebut dengan kesan lebam di seluruh badan akibat dipukul dengan sebatang buluh di dalam bilik di tingkat atas.

sumber   : http://www.kosmo.com.my/kosmo/index.asp


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment