Zizan Nin Bergaduh Di Pawagam

on Tuesday, July 2, 2013


Bintang filem 'Tanda Putera', Zizan Nin berkongsi 12 perkara tentang dirinya yang mungkin tidak diketahui peminat. GUA sendiri tidak sangka Zizan suka berkebun. Jom semak apa lagi perkara menarik tentang lelaki ini.

1) Tidak pernah menyimpan nombor telefon rakan-rakan artis. Dalam memori telefonnya hanya ada kira-kira lima nombor individu yang dikenali secara peribadi. Lain-lain hanya untuk urusan kerja.

2) Suka berkebun. Setiap hari mesti cari masa untuk luangkan masa berkebun di depan rumah. Kalau tidak menaman pokok, cukuplah sekadar menyiram pokok-pokok bunga yang ditanamnya.

3) Suka melakukan kerja-kerja rumah, terutamanya mencuci bilik air. Paling tidak suka kerja-kerja berkaitan dengan pakaian seperti membasuh, menyidai dan melipat kain.

4) Tidak suka bercakap di telefon lama-lama, kecuali tentang hal-hal kerja. Ketika bercinta pun lebih suka ber'BBM' (Blackberry Messenger).

5) Jarang membeli-belah sebab sejak bergelar artis, Zizan selalu mendapat tajaan pakaian. Semasa bersama Jaspal, dia mendapat peruntukan sebanyak RM2000 setiap bulan untuk pakaian baru.

6) Tidak minat kereta. Zizan anggap kereta sebagai keperluan untuk bergerak ke sana sini. Pakai Swift sejak tahun 2006.

7) Sangat suka melancong. Tidak kisah berbelanja banyak asalkan dapat melihat negara-negara lain. Antara destinasi yang sudah dilawati ialah Thailand, Indonesia, Eropah, Amerika Syarikat, dan Afrika.

8) Tidak suka bergambar kecuali yang membabitkan soal kerja seperti fotografi untuk majalah atau akhbar.

9) Tidak memiliki fanpage di laman sosial Facebook. Hanya ada akaun persendirian. Itupun hanya ada kira-kira 200 orang kawan sebab Zizan hanya terima kawan-kawan yang betul-betul dikenali.

10) Sangat ketagih dengan kopi. Kalau tidak minum sehari, Zizan akan rasa serba tidak kena dan tidak boleh tidur. Zizan sanggup latih isteri cara-cara membancuh kopi yang digemarinya.

11) Sangat mementingkan kesihatan. Selain baca jurnal-jurnal kesihatan, Zizan akan cari maklumat-maklumat kesihatan di internet.

12) Tidak suka menonton filem di pawagam kerana berpendapat terlalu banyak gangguan. Pernah bergaduh dengan penonton lain di pawagam gara-gara tidak tahan dengan mulut bising penonton terbabit.

sumber : http://www.gua.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment